Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Linn Svensson - 16 oktober 2009 16:34

Idag har jag haft instruktörsutbildning och Seke har fått vara med på ett hörn.


Morgonens cykeltur var ingen höjdare. Det regnade och Seke ville nog helst ligga kvar inne och mysa. Men han fick hänga på ändå.


Margareta som går utbildningen har fått träna med Seke idag så att han lär sig att följa andra än bara mig. Det gick jätte bra, hon var tydlig mot honom och han var jätte duktig med henne.


Sen förde jag samman Seke med Kobra och det gick också bra. Hon vill inte leka och markerade några gånger för honom. Han accepterade och höll avstånd.

Men jag märker att han inte är helt avslappnad och trygg runt andra hundar, raggen kommer gärna över hela ryggen. men när han fått umgås ett tag så släpper det sakteliga.


Vi tog änne en cykeltur nu på eftermiddagen och en dödstrött Seke ligger nu och soooooooover :)


Försöker ladda upp bilder, men min iPhone vill inte riktigt vara med...grrr... så fort jag får ordning på det så lägger jag in bilder i inläggen.


Trevlig fredagkväll :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards